יום חמישי, 3 באוקטובר 2013

השבוע אנחנו נפרדים מאורגד בורגאוקר - מנהל מרכזי הנוער בעמותת עלמי"א ( לשעבר רכז מרכז נא"ה),

כמה מילים שכתב אורגד לשותפיו וחבריו לעבודה:

"לאחר שנתיים מאוד ארוכות ומשמעותיות בעמותת עלמי"א, שנתיים שהיו מלאות מצד אחד בלחץ וטירוף אך מצד שני בנחישות ויוזמה, באמונה בצדקת הדרך ובהמון עשייה משותפת ומשימות מאתגרות, מסיים אני את תפקידי בעמותת עלמי"א. השנתיים האחרונות הובילו גם לעיצוב זהותי האישית והמקצועית, מעכבר מעבדה שרוצה להמשיך ולהתפתח באקדמיה הפכתי לאדם שמזהה, מעריך ופועל למען צרכי החברה שבה הוא חי. השינוי לא היה קל והוא היה מלווה ללא ספק בשינויים אדירים בתפיסת עולמי ובהבנה מתפתחת לגבי מקומי באופן אישי ומקומנו כבני אדם בעולם.
השינויים והנקודה שבה אני נמצא נכון להיום הם אכן לחיוב, הצלחתי להציל את עצמי מחיים משעממים, חסרי מעוף ואהבת אדם, מחיים אקדמיים-פוליטיים ובנעילת העצמי האישי שלי בתוך ארבע קירות. כיום, מסתכל אני לעבר האופק ואולי הוא אינו ברור, אינו פשוט ואפילו מאתגר מדי אבל בסופו של יום, ידוע לי שצפויים לי חיים מעניינים ומאתגרים מאוד.
השינויים שחלו בי והנקודה בה אני נמצא ברגע זה בחיים המקצועיים שלי לא קרו רק משום שהייתי פתוח לשינויים או משום שאני צעיר עם כישורי למידה (עפתי על עצמי אההה...), אלא משום שהסביבה בה התפתחתי העניקה לי את הזכות להיות מי שאני היום. אולי זה לא נראה לכם ממש בצורה בולטת וישירה אך באמת ובתמים מאמין אני שהסביבה החברתית בה עבדתי בשנתיים האחרונות וזו שעצבה את זהותי האישית והמקצועית היא קודם כל בני האדם שהיו מסביבי ושחלקו איתי חזון משותף, מטרות ויעדים ושהיוו גורמי עיצוב מרכזיים בתהליך המדובר.
אני רוצה בהזדמנות הנוכחית להגיד לכל אחד ממכם תודה, עובדי העמותה בעבר ובהווה, שותפים לדרך וחברים לחזון ולאמת החברתית אותה נשאתי בשנתיים האחרונות. אתם ורק אתם הם מי שבעצם שינה את חיי ונתן לי את הזכות להצליח ולהסתכל מסביבי ולזהות את הצרכים החברתיים ולהילחם עליהם מדי יום.
תודה על הכול וכמובן שאהיה בקשר עם כולכם".

בהצלחה לכולנו בהמשך הדרך,
אורגד











לאורגד היקר!

מאחלים לך הצלחה בהמשך דרכך, אין לנו ספק שתצליח בכל מקום בו תלך היה לך חלק גדול בקידום בני הנוער מהקהילה האתיופית בדרום ועל כך אנו אומרים לך תודה!
אוהבים וכבר מתגעגעים,

משפחת עלמי"א





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה